Start / Konkursy - inne / Konkursu na wybór partnera do projektu w ramach Priorytetu 8 Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka nie rozstrzygnięty

Konkursu na wybór partnera do projektu w ramach Priorytetu 8 Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka nie rozstrzygnięty

Prezydent Miasta Suwałki informuje, że na ogłoszenie dot. „Konkursu na wybór partnera, podmiotu nie zaliczanego do sektora finansów publicznych i nie działającego w celu osiągnięcia zysku do projektu w ramach Priorytetu 8 Działanie 8.3 Programu Operacyjna Gospodarka" nie zgłosił się żaden podmiot, w związku z tym konkurs nie został rozstrzygnięty. Dlatego też członkami konsorcjum projektowego „Suwalski Internet Równych Szans” i zarazem stronami umowy o partnerstwie (umowa partnerska została zawarta 26.04.2010 r.) będą następujące jednostki samorządu terytorialnego: Gmina Miasto Suwałki, Gmina Suwałki i Gmina Raczki.

Lider (Miasto Suwałki) będzie odpowiedzialny za koordynowanie wszystkich zadań przewidzianych do realizacji w ramach projektu, w tym w szczególności za :

  1. zakup sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu dla Beneficjentów Końcowych (BK) i jednostek podległych;
  2. koordynację działań związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji do projektu określonej ilości gospodarstw domowych wskazanych do objęcia wsparciem przez Miasto Suwałki;
  3. koordynowanie procedury przekazywania sprzętu i podłączania Internetu dla BK i jednostek podległych w zakresie dotyczącym Miasta Suwałki;
  4. koordynowanie procesu wykorzystania i obsługę jednostek podległych ‘świetlic internetowych’ w zakresie dotyczącym Miasta Suwałki;
  5. koordynowanie zlecenia zadań związanych z organizacją szkoleń oraz promocją projektu;
 
 

Członkowie konsorcjum/partnerzy (Gmina Suwałki i Gmina Raczki) odpowiedzialni będą z kolei za:

  1. współudział w zakupie sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu dla Beneficjentów Końcowych (BK) i jednostek podległych;
  2. koordynację działań związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji do projektu określonej ilości gospodarstw domowych wskazanych do objęcia wsparciem;
  3. koordynowanie procedury przekazywania sprzętu i podłączania Internetu dla BK i jednostek podległych;
  4. koordynowanie procesu wykorzystania i obsługę jednostek podległych ‘świetlic internetowych’;
  5. bieżącą współpracę z Liderem projektu (Miastem Suwałki) w celu zapewnienia poprawnej realizacji projektu i osiągnięcia zakładanych wskaźników;
  6. współudział w zadaniach związanych z: promocją projektu, organizacją szkoleń w projekcie, z rozliczaniem projektu oraz obsługą.
 

Organizacja szkoleń oraz promocja projektu zostaną zlecone na zewnątrz.

 
 
Autor: Łukasz Kurzyna - Wydział Strategii i Rozwoju
Data wprowadzenia do BIP: 2010-04-26
Data publikacji: 2010-04-26
Data modyfikacji: 2010-05-12
Drukuj